Kibontakozás

 

Tegnap, mikor a mikrohullámú sütőben kerestem énem másik felét,

Próbáltam meghatározni annak a bogárnak a nemét,

Aki betévedt hozzám, de csak azért, hogy tegyen egy kört

És a sarki kocsmában kikérjen egy korsó sört.

1500 wattal tombolt bent a meleg,

Mikor a tudatom képernyőjén Téged felismertelek.

Azt mondják, a szerelem gyúlt lángra,

De én csak azt éreztem, hogy a bőröm puhult lágyra.

Grillcsirke kollegám, aki még halála után is ezret forgott

Kérdezte tőlem, hogy miért akarom odaadni azt a rongyot,

Azt a fecnit, azt a papírt, azt a versikét,

Amelyből véletlen felindulásból kihagytam néhány igét.

A válasz egyszerű: Még én sem tudom igazán.

Hacsak nemde, vagy mégis, talán…

Légy boldog bárkivel, kit a szíved választ,

De ne feledd versemet, ha megér egy választ.

 

1999. március 1-2. április 8-9.

Szerző: Nu Skool  2013.10.01. 19:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://romlasviragai.blog.hu/api/trackback/id/tr565546511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása