Pótolható pót alkotó

Nem vagyok én senki tulajdonképpen.
Csak egy megfáradt elem a gépben,
Egy 8-as menet, vagy egy csapszep,
Amitől a gép még működik val’szeg.

Kicserélni lehet, minden boltban kapható.
Még talán kedvezményt is ad rá az eladó,
Vagy ha nem, hát dobd fel a Vaterára,
100-at találsz helyette nemsokára.

Nem vagyok én senki tulajdonképpen.
Csak egy kis kanálnyi liszt a péppben.
Csak éppen annyi ami nem hiányzik,
S ettől a recept még nem hibádzik.

Helyettesíteni lehet mondjuk sóval.
Kicsit másmilyen lesz az íz, szóval,
Lehet, hogy az eredmény nem igazán tetszik,
De ettől az ember még nyugodtan lefekszik.

Nem vagyok én senki tulajdonképpen.
Csak egy szótag egy mondat egészben,
Egy rag ami talán nem is pont oda illik.
S a mondatban majd új lehetőség nyílik,

Ha kiegészíted egy izgalmasabb résszel,
De az írásjelekkel csak finoman, ésszel.
Maradjon a mondat értelmes és összetett,
Hogy mindenki értse majd az elbújt kis részletet.

Szerző: Nu Skool  2012.07.31. 20:20 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://romlasviragai.blog.hu/api/trackback/id/tr344689266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása