New C - Hip Hop vége (zene: Tom, szöveg: Jimmy-Tom-Linda, vokál: Linda)

 

(Jimmy) Már a fű sem a régi, most a pokolba utazom,

Az agyam is kivan, ha már nem bírom az adagom,

Letakarom, nem akarom, elátkozom a világnak a végét,

Ujjamon érzem a késnek az élét

Hát nézz szét, mi az ami jó, mi az ami szar, mi az ami bezavar

Mi az az érzés, amitől a gyomrom felkavar

Megcsavart, cigim pazar

 

(Tom) Két éve már, hogy gondolt a múltra,

Hogy hogyan élt rég, hogy éljen -e újra

De kérdem én, vajon mi az amit akar

Vajon mi az amit évek óta magából eltakar

(Linda) Elhagyták, elhagyták a barátok

(Tom) Ne félj visszatérni

(Linda) Jönnek, jönnek a rossz álmok

(Tom) Tudod, nincs veszve semmi

Mert hova teszed az eszed és hova teszed a fejed

Egy barát nyújt neked itt mindent amit lehet

 

(Jimmy) Az élet minden mocskát a földre kihányom,

Nézzétek faszfejek, hát ez volt minden álmom,

Nem bánom, nem kérek bocsánatot

Hogy én vigyorgó pofával eléd állok, azt várhatod.

Hát ki van itt velem, minden bűnöm most ellenem

Fordult a kocka, befordult a szellemem

Te hagyj most békén, ne nyújtsd a jobbodat,

Egy szánalmas érzéssel ne váltsd meg a sorsomat

Nem akarom folyton hallani, hogy de szép az élet,

A véglet a végzet a megoldáshoz a képlet

Előttem a földön fekszik, vetekszik,

Az elmém a sorba kötekszik, hát ez van.

Ne próbáld meg keresni a szépet a szarban.

 

Ref.: Néha a világnak Hip Hop vége, Betépett aggyal nézek le a mélybe,

Ott a kinti világban röhögnek: hehehe,, Elveszik a világnak minden érdeme

 

(Jimmy) Néha a világnak szeretném, ha vége lenne.

Elsüllyedni a mocskos végtelenbe

Egy percbe sűritett fájdalom, szánalom

Nem láthatom a szépet

A keserűségtől a szemem megégett

Elhagy a lélek, már senki nincs velem

A homályos ködben az utamat keresem

Hát nézz szét rohad a világ és én vagyok a féreg

Egy kegyetlen méreg,

Hát élek és néha félek a vágytól,

A sajnálkozó világ zajától.

Én nem ide jöttem, csak eltévedtem itt a földön

Vétkezett a lélek, így a büntetést töltöm

És örzöm az emléket neked

És feláldozom mindenem amit csak lehet.

 

Ref.

Szerző: Nu Skool  2010.09.01. 17:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://romlasviragai.blog.hu/api/trackback/id/tr892264855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása